דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קלין מרעננת את סדרת לובן קלין ומשיקה מוצרים חדשים לקראת פסח 

מאת    [ 19/03/2012 ]

מילים במאמר: 501   [ נצפה 2689 פעמים ]

מוצרים חדשים לקראת פסח: לובן קלין ג'ל, לובן קלין קרם ולובן קלין אבקה – מוצרים יעילים, זולים ורב שימושיים!
ועוד מוצר מנצח לפסח - – קלין ג'ל מסיר כל כתם!

חג הפסח בפתח וברוב הבתים ישנה התארגנות מיוחדת לקראת החג וכבר מתחילים לנקות ולסדר את הבית. מדובר במטלה חשובה ובמלאכה שכמעט לא פוסחת על אף בית בישראל.

חברת קלין, הראשונה והוותיקה בישראל בתחום הניקיון וטיפוח הבית, מרחיבה את סדרת לובן קלין - סדרת מוצרי האקונומיקה המובילה בישראל. קלין משיקה לקראת פסח מוצרים חדשים בסדרה - לובן קלין ג'ל, לובן קלין קרם ולובן קלין אבקה שיעזרו לנקות את הבית לפסח בקלות וביעילות.

לובן קלין ג'ל - אקונומיקה מקציפה, סמיכה ומבושמת המשמשת לחיטוי, ניקוי, והלבנת אסלות, כיורים ואמבטיות. בזכות סמיכותה נוחה לשימוש בעיקר במשטחים אנכיים. לובן קלין ג'ל מסייעת ביעילות להמסת שומנים ולכלוך אורגני ומשמידה 100% חיידקים, בקטריות ועובש. משווקת בשני ניחוחות חדשים: הדרים ולבנדר.
תכולת המיכל: 4 ליטר.
מחיר לצרכן: 13.99 ש"ח.

לובן קלין קרם - מוצר וותיק והאהוב בנוסחה חדשה ומרעננת, קרם לניקוי כללי רב עוצמה המסייע להסרת לכלוך, כתמים, שומנים ועובש, בעל מרקם עדין אשר מעניק ניקיון יסודי ללא שריטות. לובן קלין קרם מעולה לניקוי חדרי רחצה, סירים ותבניות נירוסטה, כיורים, אמבטיות ומשטחי עבודה. מוצע בניחוח לימון מרענן.
תכולת המיכל: 750 מ"ל.
מחיר לצרכן: 9.99 ש"ח.

לובן קלין אבקה - אבקת ניקוי והברקה שמקורה במוצר ותיק שהשתדרג והתחדש בנוסחה חדשה וייחודית.
בתוספת אקונומיקה להלבנה מושלמת ומסייעת בחיטוי והשמדת חיידקים, מתאימה להסרת שומנים ועובש ומעולה לניקוי והברקת חדרי רחצה, כיורים ואמבטיות, סירי נירוסטה ומשטחי עבודה.
לובן קלין אבקה מעניקה ניקיון מושלם ללא שריטות, מוצעת בניחוח לימון מרענן.
תכולת המיכל: 500 מ"ל.
מחיר לצרכן: 8.99 ש"ח.

בנוסף מציעה חברת קלין את "מסיר כל כתם", הג'ל החדש בנוסחת oxy active המכיל חמצן פעיל עוצמתי המפרק את הכתמים ללא פגיעה בבד או בצבע. מסיר כל כתם מצטיין בהסרת כתמים עקשניים במיוחד, כגון: כתמי פירות, שומן, משקאות, רטבים, שוקולד, עשב, בוץ, דם, זיעה, איפור ועוד. בנוסף, הוא מסיר סוגים שונים של דיו ואידיאלי לטיפול מקדים באזורים מלוכלכים, כגון: צווארונים, חפתים, מרפקים וכו'.

קלין מסיר כל כתם מתאים לשימוש במהלך הכביסה כתוסף לאבקת הכביסה, וגם לטיפול נקודתי בכתמים. קלין מסיר כל כתם לכביסה צבעונית ולבנה.
הג'ל החדש להסרת כתמי כביסה של קלין מצטרף למשפחה יעילה ומנצחת של מוצרי כביסה ביניהם תרסיס מסיר כל כתם, סדרת מרככי הכביסה של קלין עם אפקט הבישום המתמשך, ומבשם הכביסה של קלין שהפך ללהיט כמבשם לארונות הבגדים.
תכולת מיכל: 2.5 ליטר.
מחיר מומלץ לצרכן: 24.90 ש"ח

אודות קלין
קלין הינה חברת בת בקבוצת קליר, המובילה במשק בתחומי הניקיון, הנייר והציוד המקצועי למגזר המוסדי. סדרת מוצרי קלין פותחה והותאמה במיוחד לצורכי משק הבית הישראלי, תוך הקפדה על איכות, אמינות, ועוצמת ניקיון בלתי מתפשרת.

קלין מלווה את ישראל מזה עשרות שנים, ומזוהה תמיד עם ריח טוב של בית נקי ונוסטלגיה ישראלית הבאה לידי ביטוי בחומרים אמינים ועוצמתיים המבטיחים ומקיימים.

מוצרי החברה מפותחים במעבדות קלין ומשלבים חשיבה חדשנית, מדע וטכנולוגיה מתקדמת, המשמשים כבסיס ליצירת פתרונות לבית נעים, נקי וריחני.
חברת קלין מחויבת לסביבה ולקהילה. החברה מפתחת מגוון מוצרים תוך שמירה על איכות הסביבה וללא ניסויים בבעלי-חיים, מתוך מודעות ואנושיות.

לאתר של קלין http://www.kleen.co.il

 

רונן הלל הינו מנכ"ל ובעלים של משרד יחסי ציבור רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור.http://www.ronenhillel.co.il מנכ"ל משותף של חברת מיתוג אישי http://www.mitugishi.co.il  לקבוצת האתרים של רונן הלל יחסי ציבור: משרד יחסי ציבורpublic relations   http://www.googleyourname.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב